Ana içeriğe atla

Suriye Vatandaşlarına Çalışma İzni

Ülkemizde savaş sebebi ile mülteci konumunda olan Süreyelilere çalışma izni yapılabilmektedir. Suriye vatandaşlarının çalışma izni başvurusu internet üzerinden yapılmaktadır. Suriyelilere mülteci sığınma veya geçici ikamet kimliği verildiği zaman Suriyeli vatandaşları iş yerinden çalışma izni ile çalıştımak mümkündür. Bir Suriyeli mültecinin çalışma için başvurusu için firma e imza sı ve bir kaç evrak gereklidir. Suriyeli yabancılara çalışma izni başvurusunun hızlı bir şekilde sınuçlanacağını bilmelisiniz. 

Suriyelilere çalışma izni başvurusu nasıl alınır?

Suriyeli vatandaşlara çalışma izni yapabilmek için geçiçi ikamet kimliğini almış olması gerekmektedir. İkinci bir kural ise Suriyeliler geçici kimliği aldığı ilin valiliği sınırlarında çalışma izni yaptırabilir. Çalışma izni için Yabanacı Çalışma İzni Otomasyon sitemie giriş yapılarak E - İMZA ile işlemler başlatılır. Suriyeli Çalışma izni başvurusu için kişinin kimliği, adres yerleşim yeri belgesi ve resmi gerekmektedir. 



Suriye vatandaşına çalışma izni başvuru için

  1. Geçici koruma belgesi kimliği ikinci altı aylık kimliği 99 ile başlayan kimlik numaralı kartı
  2. Suriyeli vatandaşının 1 adet biometik resmi
  3. Suriyelinin adres yerleşim belgesi
  4. Cep Telefonu, Mail Adresi
  5. Memleketteki adresi
  6. Anne, Baba adı
  7. İşyerinde çalışacak Suriyelilerin sayısı, Türk personel sayısının % 10 u kadar olabilir. 

Suriyeli işçi çalıştırma izni alma

Çalışma izni başvurusu için Çalışma İzni Başvuru Sistemine giriş yapınız. E imza kullanaraksisteme girdikten sonra istenen evrakları ekleyiniz. İşlem sınunda e- imza ile imzalayınız. 

Suriyeli çalışma izni için gerekli evraklar, Suriyeli çalışma izni, Suriyeli çalışma izni bşvurusu, Suriyeli çalışma izni nasıl alınır, Suriyeli çalışma izni başvuru, Suriyeli çalışma izni nerden alınır, Suriyeli çalışma izni almak, Suriyeli çalışma izni başvuru evrakları, Suriyeli çalışma izni 2021, Suriyeli çalışma izni için gerekli evraklar, Suriyeli çalışma izni başvuru nasıl yapılır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurt dışına davetiye gönderme nasıl yapılır?

Yurt dışına gönderilecek davetiyelerin örneği genel olarak aşağıdaki gibidir. Davetiye göndereceğiniz kişinin durumuna göre (Türkiye'den deport oldu veya vize ihlali yaptı vb) davetiyelerde farklılıklar olabilmektedir. Turizm amaçlı davetiye örneği aşağıdaki gibi olabilir. Türkiye dışında bir ülkeye davetiye göndermek için bunu örnek alabilirsiniz. Kişilerin vize ihalili yaptığı durumlarda ise yurt dışına çalışma izni davetiyesi gönderilir.  Yurt dışı için davetiye örneği "Kalıcağınız yerin yani davet edenin adresi,posta kodu vs." "Davet edenin İsmi ve Soy ismi" "Tarih" To whom it may concern, I am writing to confirm that I wish to invite Mr/Mrs."Adınız ve Soyadınız" to visit me in the UK from the "gidiceğiniz tarih" to "dönmeyi planladığınız tarih". I confirm that I will be able to accommodate "him/her" for the duration of "his/her" stay in the UK. Please find attached the appropriate evidenc...

Davetiye göndermek için gerekli evraklar nelerdir?

 Yabancı ülke vatandaşlarına davetiye göndermek için bazı dökümanlar gerekmektedir. Türkiye'den yabancı ülke vatandaşına davetiye göndermeye karar verdi iseniz aşağıdaki evrakları hazırlamanız gerekmektedir. Bu evrakların eksiksiz hazırlanmasında davet edilen kişinin gelmesi kolaylaşacaktır. Yabancı bir kişiye davetiye göndermek için noter taahhütnamesi ve gelir durumunuz önem arz etmektedir.  Davetiye göndermeden önce davetiye göndereceğiniz ülkenin konsolosluğuna başvurmanız faydalı olacaktır. Veya Türkiye'ye gelecek yabancının Türk Konsolosluğuna müracaatı sizlere büyük yarar sağlayacaktır.   Davet Mektubu Göndermek İçin Hangi Evraklar Gerekir?  1.     Adres Yerleşim Belgesi 2.     Düzenli Geliri Olduğuna Dair belge (Kira, İşyeri, Arsa vs. Gelirleri) 3.     Kişinin ne için davet edildiği hakkında bilgi 4.     Maaş bordrosu 5.     Noterden taahhütname 6.     Tel...

Azerbaycan Vatandaşlarının Türkiye'de Oturma İzni

 Azerbaycan vatandaşları Türkiye'de vize almaksızın 3 ay kalmalarının önü açılmıştır. Bir Azerbaycan vatandaşının Türkiye'de oturma izni alması için bu süre zarfında oturma izin başvurusu yapmış olması gereklidir. Azerbaycanlının ikamet izni internet üzerinden online alınmaktadır. Oturma izni almak isteyen Azerbaycan pasaportu sahiplerinin  https://e-ikamet.goc.gov.tr / bu site üzerinden başvuru yapmaları gereklidir. Bakü'de oturma izni nasıl alınır? Azerbaycan oturma izni nasıl alınır? Azerbaycan vatandaşı Türkiyede ne kadar kalabilir?,  Azerbaycanda oturma izni nasıl alınır? ; Azerbaycan'da oturma izni almak isteyen Türk vatandaşlarının Azerbaycan Göç Müdürlüğüne başvuru yapması gereklidir. Türkler Azerbaycan'da 90 gün kalabilirler.  Azerbaycanlıya oturma izni alma Oturma izni uzatma başvurusu ilk başvurudaki gibi e-ikamet sisteminden online olarak yapılmaktadır.  Oturma izni uzatma  başvurusu yapacak olan Azerbaycan ülkesi vatandaşları mev...