Ana içeriğe atla

Afganlara insani ikamet izni var mı?

 Afgan Vatandaşlarına İnsani ikamet 

Afganistan vatandaşlarına insani ikamet verilir mi? Her Afganistan vatandaşına verilmez. İnsani ikamet izni almak isteyen Afganlar Göç İdaresi ile irtibata geçmelidir. Afganistan uyruklu kaçaklara insani ikamet alınmaktadır. Fakat Türkiye’ye kaçak yollarla giren Afganistan vatandaşları bulunmaktadır. Afgan vatandaşları ülkesinde yaşanan iç savaştan dolayı yurtlarını terk etmişlerdir. Hayati tehlikesi olan bu insanlar çeşitli yollarla başka ülkelere kaçmaktadır. Türkiye’de Afganistan vatandaşına insani ikamet başvuru işlemleri için size hizmet verilmektedir. Türkiye’ye kaçak yollardan girmiş Afgan vatandaşlarına sığınma ve insani ikamet alınmaktadır. Savaş ve hayati tehlike sebebi ile ülkelerini terk edip Türkiye’ye kaçan Afganlara İnsani ikamet başvurusu yapılmaktadır. Türkiye’de insani ikamet veya sığınma başvuruları yapmak isteyen Afgan vatandaşlarına hukuki danışmanlık hizmeti sunulmaktadır. Avukatlara verilecek vekalet ile işleri takip edilmektedir. Avukata vekalet veren Afganistan vatandaşlarının Göç İdaresine İnsani ikamet başvurusu yapılır.,

İnsani ikamet şartlarına uyuyorsanız 157 yi arayarak bilgi alabilirsiniz. 

Kaçak Afgan Vatandaşına İkamet İzni Alınır Mı?

Türkiye’ye kaçak olarak giren veya çeşitli sebeplerle kaçak kalmış olan Afganistan vatandaşlarına insani ikamet başvurusu yapılmaktadır. Detaylı bilgi için bizi arayabilirsiniz. Ülkemizde yaşayan Afganistan vatandaşları bulunmaktadır. Bu Afganistan vatandaşları vize ile Türkiye’ye giriş yaptı ise normal olarak turizm amaçlı oturma izni başvurusu yapabilir.

Afganistan vatandaşı iseniz ve insani ikamet şartlarını taşıyorsanız YİMER 157 yi arayınız. 


Afganlardan ikamet izni için istenen belgeler

  1. E-ikamet sisteminden alınmış randevu dosyası
  2. 4 adet biyometrik fotoğraf
  3. Oturma izni almak istediğiniz süreyi kapsayan yabancı sağlık sigortası
  4. Noter onaylı kira kontratı ya da bunun yerine geçen adres yerleşim belgesi
  5. İkamet izni harç bedellerinin vergi dairesine yatırıldığına dair makbuzlar (ülkelere göre istenen harç miktarları değişmektedir)
  6. Pasaport ilk sayfa ve işlem görmüş olan bütün sayfaların fotokopisi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurt dışına davetiye gönderme nasıl yapılır?

Yurt dışına gönderilecek davetiyelerin örneği genel olarak aşağıdaki gibidir. Davetiye göndereceğiniz kişinin durumuna göre (Türkiye'den deport oldu veya vize ihlali yaptı vb) davetiyelerde farklılıklar olabilmektedir. Turizm amaçlı davetiye örneği aşağıdaki gibi olabilir. Türkiye dışında bir ülkeye davetiye göndermek için bunu örnek alabilirsiniz. Kişilerin vize ihalili yaptığı durumlarda ise yurt dışına çalışma izni davetiyesi gönderilir.  Yurt dışı için davetiye örneği "Kalıcağınız yerin yani davet edenin adresi,posta kodu vs." "Davet edenin İsmi ve Soy ismi" "Tarih" To whom it may concern, I am writing to confirm that I wish to invite Mr/Mrs."Adınız ve Soyadınız" to visit me in the UK from the "gidiceğiniz tarih" to "dönmeyi planladığınız tarih". I confirm that I will be able to accommodate "him/her" for the duration of "his/her" stay in the UK. Please find attached the appropriate evidenc...

Davetiye göndermek için gerekli evraklar nelerdir?

 Yabancı ülke vatandaşlarına davetiye göndermek için bazı dökümanlar gerekmektedir. Türkiye'den yabancı ülke vatandaşına davetiye göndermeye karar verdi iseniz aşağıdaki evrakları hazırlamanız gerekmektedir. Bu evrakların eksiksiz hazırlanmasında davet edilen kişinin gelmesi kolaylaşacaktır. Yabancı bir kişiye davetiye göndermek için noter taahhütnamesi ve gelir durumunuz önem arz etmektedir.  Davetiye göndermeden önce davetiye göndereceğiniz ülkenin konsolosluğuna başvurmanız faydalı olacaktır. Veya Türkiye'ye gelecek yabancının Türk Konsolosluğuna müracaatı sizlere büyük yarar sağlayacaktır.   Davet Mektubu Göndermek İçin Hangi Evraklar Gerekir?  1.     Adres Yerleşim Belgesi 2.     Düzenli Geliri Olduğuna Dair belge (Kira, İşyeri, Arsa vs. Gelirleri) 3.     Kişinin ne için davet edildiği hakkında bilgi 4.     Maaş bordrosu 5.     Noterden taahhütname 6.     Tel...

Azerbaycan Vatandaşlarının Türkiye'de Oturma İzni

 Azerbaycan vatandaşları Türkiye'de vize almaksızın 3 ay kalmalarının önü açılmıştır. Bir Azerbaycan vatandaşının Türkiye'de oturma izni alması için bu süre zarfında oturma izin başvurusu yapmış olması gereklidir. Azerbaycanlının ikamet izni internet üzerinden online alınmaktadır. Oturma izni almak isteyen Azerbaycan pasaportu sahiplerinin  https://e-ikamet.goc.gov.tr / bu site üzerinden başvuru yapmaları gereklidir. Bakü'de oturma izni nasıl alınır? Azerbaycan oturma izni nasıl alınır? Azerbaycan vatandaşı Türkiyede ne kadar kalabilir?,  Azerbaycanda oturma izni nasıl alınır? ; Azerbaycan'da oturma izni almak isteyen Türk vatandaşlarının Azerbaycan Göç Müdürlüğüne başvuru yapması gereklidir. Türkler Azerbaycan'da 90 gün kalabilirler.  Azerbaycanlıya oturma izni alma Oturma izni uzatma başvurusu ilk başvurudaki gibi e-ikamet sisteminden online olarak yapılmaktadır.  Oturma izni uzatma  başvurusu yapacak olan Azerbaycan ülkesi vatandaşları mev...