" ان تغير الكلية او القسم ضمن نفس الجامعة او تغيير الجامعة في نفس المحافظة لا يؤثر على مدة تصريح الاقامة الموجودة ولكن بشرط ان يتم المباشرة في الجامعة مباشرة بدون توقف لفترة زمنية وتبليغ مديرية ادارة الهجرة بالوثائق بخصوص هذا الامر. في هذه الحالة يجب على الطالب ان يقوم بتبليغ مديرية ادارة الهجرة للمحافظة عن التغيير الحاصل في القسم او الكلية او الجامعة خلال 20 يوم عمل. وفي حالة كون مدة تصريح الاقامة الحالية قصيرة اقصر من مدة فترة الدراسة الجديدة فاعتبارا من تاريخ انتهاء الاقامة يتم تنضيم اقامة جديدة كافية لفترة الدراسة المتبقية. اما في حالة تغير الجامعة الى محافظة اخرى فان دائرة الهجرة في المحافظة الجديدة يقوم بالغاء الاقامة الموجودة وتنظيم تصريح اقامة جديدة كافية لفترة دراستك الحالية "
Oturma izni alma işleminiz de hazırlayacak olduğunuz evraklar ikamet izni başvuru türüne göre değiştiği için bizi arayarak hangi ikamet izni türüne başvurmak istediğinizi bize bildirdikten sonra size detaylı bilgi verebiliriz. Bunun için bizi aramanız yeterlidir. Oturum almak isteyen yabancı ülke vatandaşları vize süreleri bitmeden göç idaresine başvurularını yapmaları gerekmektedir. Oturuma izni alabilmek için göç idaresinin istediği bazı evrakları hazırlamak gerekmektedir. Başvuruyu yapacağınız ile göre göç idaresinin istediği evraklar değişiklik göstermektedir. Göç idaresi randevu işlemleri Örnek vermek gerekir ise Ankara İstanbul veya İzmir in istediği evraklar aynı değildir İstanbul da sadece noter onaylı kira kontratı nerede yaşadığınıza dair yeterli olurken Ankara da bunun için ev sahibinizin kimlik fotokopisi ve kira kontratının düzenlendiği evin tapusunun fotokopisi gerekmektedir. Bundan dolayı daha sağlıklı bilgi almak eksik evr...
Yorumlar
Yorum Gönder