Yeni ikamet izni oturma izni yasalarına göre Türkiye'de yabancılardan ilk başvuru sırasında tapu ve numarataj belgesi istemektedir. Yabancılar ikamet izni başvurusu yaparken harç yatırma, kira kontratı ve sigorta gibi evrakları talep edilmekte idi. 2021 yılı Kasım ayında oturma izni için tapu fotokopisi ile numarataj istenmektedir. Bu durumda yabancılar ne yapacak?
Oturma izni yeni başvuru için tapu ve numarataj nasıl alınır?
Yabancı ikamet ettiği evin sahibinden tapu fotokopisi alarak ilçe belediyesine gidecek ve belediye binasından yetkili kişilerden tapu ve kira kontratı ile numarataj talep edecektir. Tapu fotokopisi ile numarataj belediyelerden alınır. Yabancılar aldıkları bu belgeleri ilgili göç idaresine teslim edileceklerdir.
Göç idaresi belgelerine tapu fotokopisi ve numarataj eklendi...
Türkiye'de ikamet izni Oturum başvurusu için tapu ve numarataj islenebilmektedir.
Tapu ev sahibinden alınır
Numarataj oturduğunuz ilçe belediyesinden alınır
Yorumlar
Yorum Gönder