Ana içeriğe atla

Adana'da yabancılara oturma izni başvurusu

 Adana'da Göç idaresi randevu sorgulama nasıl yapılır? Adana Göç idaresi oturma izni nasıl alınır? Adana'da yabancılara oturma izni başvurusu nasıl yapılır? Adana oturma izni için randevu nasıl alınır? Adana Göç İdaresi Randevu alma. Adana Geri Gönderme Merkezi nerede. Adana'da ikamet etmek isteyen yabancıların ikamet izni başvurusu hakkında çeşitli bilgiler şu şekildedir.

Adana'da yabancılara ikamet izni için evraklar

  • Oturma izin başvuru formu
  • Biometrik foto 4 adet
  • Başvuru formuüzerinde bulunan harçların yatırılmış makbusu
  • Geçerli bir kira kontratı
  • Pasaport aslı ile işlem gören sayfaların fotopisi
  • Uzatma başvurusunda kimlik fotokopisi
  • İkkez başvuru yapanlardan tapu ve numaraj
  • Uzatma izni yapacaklardan adres yerleşim yeri belgesi
  • Aile ikameti ise eşlerin SGK provizyon belgesi ve adres yerleşim belgesi

Adana yabancı ikamet izni nereden alınır?



Yabancıların oturma izni işlemlerine Adana'da randevu alma durumlarında online göç idaresi web sitesi üzerinden ikamet başvurusu veya uzatması yapılır. https://e-ikamet.goc.gov.tr/ Bu resmi web sitesi haricinde başka sitelerden ikamet izni başvurusu yapılamaz. Adana'da oturma izni harcı nereye yatırırlır? ikamet izni almak isteyen yabancıların vergi dairesine veya bankalar aracılığı ile (Ziraat Bankası, Halkban, Vakıfbank) bu garçları yatırmaları gerekmeketdir. Bütün yabancılar harçlardan muaf olsada 125 ₺ yi ödemek zorundadır.

Adana Göç İdaresi Telefonu İletişim

Adana ilinde yabancı ikamet izni sorunlarınız için 157 yi arayabilirsiniz. Yine Adana geri gönderme merkezi veya Adana yabancıları toplama merkezi iletişim için il göç idaresini arayabilir veya bu telefondan numaralarına ulaşabilirsiniz. 

Adana'da ikamet izni harçlarını ödemek isteyen yabancıların harç miktarları başvuıru formu üzerinde yazmaktadır. 

Adana'da yabancılara oturma izni başvurusu internet üzerinden online yapılır. Adana'da ilkkez oturma izni alacak olan yabancılar harçlarını ödemek için vergi numarası almak zorundadır. Adana'da oturma izni alacak yabancı ülke vatandaşları oturma izni randevusunu internet üzerinden alacak ve randevu günü göç idaresine gidecektir. 

Adana'da evlilik ikamet izni nasıl alınır?

Yabancılar ile evli olanlar il göç idaresine giderek aile ikametine geçiş için bilgi almalıdır. Yabancılar ile evli olanlar için aile ikameti başvurusu şarttır. Oturma izni zamanında yapılmasa evli bile olsanız eşiniz kaçak olabilir. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yurt dışına davetiye gönderme nasıl yapılır?

Yurt dışına gönderilecek davetiyelerin örneği genel olarak aşağıdaki gibidir. Davetiye göndereceğiniz kişinin durumuna göre (Türkiye'den deport oldu veya vize ihlali yaptı vb) davetiyelerde farklılıklar olabilmektedir. Turizm amaçlı davetiye örneği aşağıdaki gibi olabilir. Türkiye dışında bir ülkeye davetiye göndermek için bunu örnek alabilirsiniz. Kişilerin vize ihalili yaptığı durumlarda ise yurt dışına çalışma izni davetiyesi gönderilir.  Yurt dışı için davetiye örneği "Kalıcağınız yerin yani davet edenin adresi,posta kodu vs." "Davet edenin İsmi ve Soy ismi" "Tarih" To whom it may concern, I am writing to confirm that I wish to invite Mr/Mrs."Adınız ve Soyadınız" to visit me in the UK from the "gidiceğiniz tarih" to "dönmeyi planladığınız tarih". I confirm that I will be able to accommodate "him/her" for the duration of "his/her" stay in the UK. Please find attached the appropriate evidenc...

Davetiye göndermek için gerekli evraklar nelerdir?

 Yabancı ülke vatandaşlarına davetiye göndermek için bazı dökümanlar gerekmektedir. Türkiye'den yabancı ülke vatandaşına davetiye göndermeye karar verdi iseniz aşağıdaki evrakları hazırlamanız gerekmektedir. Bu evrakların eksiksiz hazırlanmasında davet edilen kişinin gelmesi kolaylaşacaktır. Yabancı bir kişiye davetiye göndermek için noter taahhütnamesi ve gelir durumunuz önem arz etmektedir.  Davetiye göndermeden önce davetiye göndereceğiniz ülkenin konsolosluğuna başvurmanız faydalı olacaktır. Veya Türkiye'ye gelecek yabancının Türk Konsolosluğuna müracaatı sizlere büyük yarar sağlayacaktır.   Davet Mektubu Göndermek İçin Hangi Evraklar Gerekir?  1.     Adres Yerleşim Belgesi 2.     Düzenli Geliri Olduğuna Dair belge (Kira, İşyeri, Arsa vs. Gelirleri) 3.     Kişinin ne için davet edildiği hakkında bilgi 4.     Maaş bordrosu 5.     Noterden taahhütname 6.     Tel...

Azerbaycan Vatandaşlarının Türkiye'de Oturma İzni

 Azerbaycan vatandaşları Türkiye'de vize almaksızın 3 ay kalmalarının önü açılmıştır. Bir Azerbaycan vatandaşının Türkiye'de oturma izni alması için bu süre zarfında oturma izin başvurusu yapmış olması gereklidir. Azerbaycanlının ikamet izni internet üzerinden online alınmaktadır. Oturma izni almak isteyen Azerbaycan pasaportu sahiplerinin  https://e-ikamet.goc.gov.tr / bu site üzerinden başvuru yapmaları gereklidir. Bakü'de oturma izni nasıl alınır? Azerbaycan oturma izni nasıl alınır? Azerbaycan vatandaşı Türkiyede ne kadar kalabilir?,  Azerbaycanda oturma izni nasıl alınır? ; Azerbaycan'da oturma izni almak isteyen Türk vatandaşlarının Azerbaycan Göç Müdürlüğüne başvuru yapması gereklidir. Türkler Azerbaycan'da 90 gün kalabilirler.  Azerbaycanlıya oturma izni alma Oturma izni uzatma başvurusu ilk başvurudaki gibi e-ikamet sisteminden online olarak yapılmaktadır.  Oturma izni uzatma  başvurusu yapacak olan Azerbaycan ülkesi vatandaşları mev...